Tovább a tartalomhoz
6500 Baja, Mártonszállási út 81. ugyfel@bajaviz.hu +36 79 998 606
Hibabejelentés: +36 79 998 606

Hibabejelentés

Hibabejelentés telefonon vagy személyesen tehető. Belső hálózati hiba bejelentése kizárólag írásban nyújtható be a Hibabejelentő nyilatkozat című nyomtatványon.

A Szolgáltató a hibabejelentések fogadására 24 órás telefonos szolgálatot és folyamatos készenléti szolgálatot működtet.

Telefonos hibabejelentés: +36 79 998 606

Készenléti szolgálat Baja, Bácsalmás és Mélykút településeken áll rendelkezésre.
A Szolgáltató a hozzá érkező hibabejelentéseket külön nyilvántartásban rögzíti. A nyilvántartás tartalmazza a bejelentő nevét, telefonszámát, a bejelentés pontos időpontját, a hiba helyét és jellegét, a hiba elhárításáért felelős megnevezése, a megtett intézkedéseket, a hiba elhárításának időpontja.
A hibabejelentések kivizsgálását azonnal meg kell kezdeni.
A Szolgáltató a bejelentett hibákat haladéktalanul ellenőrzi, rangsorolja és megteszi a szükséges műszaki intézkedéseket.